ارشیا ارشیا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

هدیه آسمونی

سونوگرافی سه بعدی دیدن روی ماه گل پسرمون

1391/2/4 23:07
نویسنده : سوگل
3,215 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 4 اردیبهشت ساعت 11 وقت سونو گرافی سه بعدی برای سلامت جنین و بررسی بیشتر جنین رو دارم دل تو دلم نیست از هفته 13 تا حالا پسر کوچولوم رو ندیدم با بابایی تو مرکز سونو گرافی منتظر شدیم تا نوبتمون بشه خیلی هیجان زده بودم از اینکه میخواستم دوباره ببینمت دل تو دلم نبود .بلاخره نویت ما رسید من و بابایی بی صبرانه به صفحه مونیتور نگاه میکردیم تا اینکه دکتر با جمله اینکه خوب گل پسرمون هم که حالش خوبه کلیه ها و قلبت رو نشون داد قلب کوچولوت داشت تند تند میزد پاهاتو و انگشت ها. اینم دستاشه  اینم کف پاهاشه وای خدایا کف پاتو داشتی نشون میدادی هی تکون میخوردی بازی گوشی میکردی تا خواست صورتت رو کامل نشون بده دو تا دستاتو گذاشتی جلوی صورتتت بابایی هم گفت پسرم داره دالی بازی میکنه با مامانش یک لحظه برمی داشتی دوباره میذاشتی جلوی صورتت خدا جونم تصور اینکه این پسر کوچولوی ماست که داره دستاش رو تکون میده خیلی هیجان انگیز بود دکترت خیلی ازت راضی بود گفت 23 هفته ات هستش

در اخر هم از دکتر خواستیم که برامون سی دی سونو گرافی و عکس بده .دکتر گفت ببینم اگر بشه از صورتش بهتون عکس میدم .اینم عکس گل پسرمون هورااااااااااااااا

نمیدونم شبیه منی یا بابایی

مرد کوچک من دوستتتتتتت دارم

جگر طلای مامان دو تا دستت رو گذاشتی دو طرف صورتت داری با مامان و بابا دالی بازی میکنی الاهی مامان فدات شه

 

توی این عکس هم یکی از دستات رو گذاشتی جلوی صورتت رو گرفتی ای شیطون بلا بلاخره نزاشتی که عکس واضح ازت بندازن

ارشیا

من و بابایی هر روز به سی دی ات نگاه میکنیم و با دل تنگی منتظر امدنت به خونمون هستیم مامانی زودتر بیا من و بابا دیگه طاقت نداریم

قند عسل مامان دوستتتتتتتت داریمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان مسیحا
30 خرداد 91 11:38
سلام سوگل جونم

مبارک باشه لباسای آقا کوچولوت انشاا... به خوشی بپوشه این گوگولی شماره صفر زیاد نگیر که نینی زود بزرگ میشه و رو دستت میمونه


سلام نیره جونم خوبی خانومی گل پسری ما چه طوره ؟
ممنونم %
مامان گلبرگ و گیسو
26 تیر 91 22:40
سلام خوبی گلم ؟ مبارک باشه عزیزم . دلم برات تنگ شده . منو که یادت هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟ با اجازه لینکت می کنم
مامان ترانه
29 تیر 91 17:45
سلام کم پیدایی هنوز نی نی نیومده گرفتار شدی ؟
مامان ترانه
2 مرداد 91 18:06
خبری ازت نیست سوگل جون .....
منصوره مامان ماهان
9 مرداد 91 2:43
عزیزم مبارک باشه لباسهای گل پسری به سلامتی بپوشه ان شالله
مامان ترانه
21 مرداد 91 17:17
سلام دوستم فردا 100 روزگی ترانه است با اومدنتون خوشحال میشیم