ارشیا ارشیا ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

هدیه آسمونی

عکس اتلیه ای ارشیا تو شش ماهگی

1392/2/26 1:19
نویسنده : سوگل
2,882 بازدید
اشتراک گذاری

بلاخره بعد کلی جستجو تونستم یک اتلیه نزدیک خونمون پیدا کنم که عکاسی کودک انجام بده و هم روز جمعه وقت داشته باشه شب قبلش مهمونی خونه عمه دعوت بودیم شبم با اصرار عمه ات موندیم ارشیا از شلوغی مهمونی کلافه و بیخواب شده بود طفلی بچه ام ساعت 3 نصفه شب به زور خوابید با کلی گریه صبح هم که مجبور شدیم زودتر بلند بشیم برگردیم خونمون تا ساعت 12 ظهر وقت عکاسی بود من خیلی خسته بودم عسلکم هم چون شب دیر خوابیده بود صبح هم زود بلند شده بود خسته بود هر جوری بود خودمون رو به عکاسی رسوندیم با کلی لباس و اسباب بازی و جغجغه

من و بابایی این قدر شکلت دراوردیم صدای جغجغه و اسباب بازی و اهنگ گذاشتیم تا تو کمی بخندی دریغ از یک لبخند همش اخم کردی چند تا عکس اولت اخمالو افتاد همش چشمت رو میمالیدی ما هم که با کلی بدو بدو تونسته بودیم امروز رو وقت بگیریم که بابایی هم خونه باش سعی میکردیم بتونیم ازت چند تا عکس داشته باشیم اقا ارشیا این قدر خسته بود که تو عکاسی می می خورد و لالا کردش

ما هم مجبور شدیم منتظر بمونیم تا تو بیدار بشی بعد از اینکه کمی لالاکردی بهتر شدی ولی بازم سرحال نبودی بلاخره با کلی زحمت چند تا عکس ازت انداختیم

اینم یک نمونه از عکست امیدوارم به زودی فایل عکسهات اماده بشه تا بتونم تو وبلاگت بزارم

دوسسسسسسسسسسسست دارم عزیزم خیلی زیاد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شیما
22 مرداد 92 17:33
چه عکس خوجلیییی مامانیییی خدا حفظش کنه نفسیوووو


مرسی عزیزم چشمات قشنگ می‌بینه
پریسا
11 مهر 92 0:15
سلام دوست عزیز،خدابراتون حفظش کنه،کوچولوی من هنوزداخل شکم مامانشه،دعاکن صحیح وسالم بدنیابیاد.ممنون سلام دوست عزیز ممنونم که بهمون سرزدی انشالله کوچولوی گلت صحیح و سالم به دنیا بیاد امین