ارشیا ارشیا ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

هدیه آسمونی

ارشیا در ماههایی که گذشت

1392/2/26 0:51
نویسنده : سوگل
2,451 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یکی یک دونه مامان

ببخشید  که نتونستم وبلاگت رو اپ کنم مدتی هستش که نت نداریم بعدش هم مادر جون و بابا جونی رفتن مکه سرمون حسابی شلوغ شد امدن عید و پسملی شیطون من که خیلی بغلی شده اصلا بهم فرصتی نمیدی که بتونم بیام نت

ارشیا تو چند ماه گذشته به روایت تصویر

پسملی من تشک بازی اش رو خیلی دوست داره برای مدتی توش بازی میکنه وقتی تو اینه خودش رو میبینه ذوق میکنه

قربون برم مامانی

عسلک مامان دیگه کم کم هوا سرد شده لباس گرمات رو باید بپوشی اولین زمستون گل پسرم هم امد

قند عسل مامان اصلا کلاه و شال گردن و دستکش و لباس گرم دوست نداره لباس بافتنی که عمه ام براش بافته بود فقط چند دقیقه پوشید کلی کلاه و شال خوشگل هم داشت که هیچ کدوم رو استفاده نکرد

اولین باری که ارشیا تونست بدون کمک بشینه یک سیب کوچولو هم بهش جایزه دادیم هورااااااااااااااااااااااا

چیه ماله خودمه به هیچ کسی نمیدم چرا مامان این طوری بهم نگاه میکنی مگه چیه

اخی لباس خنکی تنم کن من لباس گرم دوست ندارم گرمایی امممممممممممممم

بازم تا امدم بازی کنم مامان با دوربینش امد

این عکس منه وقتی با مامانم رفته بودم  عروسی دوست مامانی خیلی پسملی خوبی بودم کلی نانای نگاه کردم و ذوق کردم یک دوست خوشگل هم به اسم ارشیدا پیدا کردم که همش میامد لپ منو بوست میکرد منم خیلی ازش خوش میامد به مامانم گفتم شماره اش رو برام بگیره وقتی بزرگ شدم برم خواستگاری اش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله ساره مامان رستا خانوممممممم
18 شهریور 92 23:09
سلام عزیز دلممممممممم ای جونم ماشالههههه چقد بزرگ و ناز شدییییییییییییییییی خدایا کی رستا خانومم منم میشینههههههههه سلام ساره جونم ممنونم که لطف کردی امدی بهمون سر زدی انشاالله جیگر طلای خشگلمون به زودی میشینه راه میره خاله فداش بشه الاهی بوسسسسسس برای رستا خانوم گلمون