ارشیا ارشیا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه سن داره

هدیه آسمونی

سفر ارشیا خان به روایت تصویر

1392/4/12 1:19
نویسنده : سوگل
1,833 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر طلای مامان خیلی وقته نتونستم بیام وبلاگت رو اپ کنم ببخشید جون دلم خودت میدونی که این روزها خیلی درگیر بودم از دوستان گلم هم شرمنده که منتظر خبر و عکس های جدید پسملی ام موندید به دلایلی هم دسترسی به نت نداشتم بعد عید درگیر خونه عوض کردن بودیم بازم هم اسباب کشی ای واییییییییییییییییییییییییییییی

طفلی بچه ام دو بار تا حالا اسباب کشی رو تجربه کرده یکی وقتی 7 ماهه تو دل مامانش بود الان هم وقتی 1 ساله شده چه کنیم همه میدونن خیلی پروسه سختی هستش بالاخره اون روزهای سخت هم تمام شد وارد یک مرحله جدید شدیم

کلی حرف برای گفتن دارم بزار از عید برات بگم که به اصرار من با مادر جون که میدونم فقط به خاطره تو همراه ما شد رفتیم اصفهان و شیراز در برگشت هم کاشان و ابیانه البته قبلا هم چند باری رفته بودیم مخصوصا شیراز رو من خیلی دوست دارم تو هم پسر خوبی بودی شکر خدا همین که تو مسافرت مریض نشدی جای شکر داره

اینم عکس پسملی من در دوازه قران شیراز

ارشیا اسب سواری میکند تخت جمشید

ارشیای شتر سوار

افرین پسر نازم شجاع هستش مامانی که جرات نکرد سوار بشه

ابیانه

خانه طباطبایی ها در کاشان

 

راستی یک خبر مهم اولین دندون پسملی من بعد کلی ماجرا و اذیت و گریه و بیخوابی و کم غذایی و بیقه اش هم که همه مامان ها میدونن  5 فروردین در امد

قند عسل مامان صاحب دو تا مروارید کوچولو شد هوراااااااااااااااااااااااااااااا

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان نوشى
29 آذر 92 0:56
عزيزممممم، دلم برات تنك شده بود ، بسمل نازززززز سلام مامان نوشی خوبی منم دلم برات تنگ شده ممنونم امدی بهم سر زدی بوسسسسسسسسسسسسس برای فرشته کوچولوی گل
مامان دنیز
8 دی 92 0:16
ماشالله به پسر گلم که تو مسافرت مامانی رو اذیت نکرده سلام مامان دنیز ممنونم امدی مرسی
خاله مزگان(مامان گلبرگ)
5 اسفند 92 2:24
دوستان عزیز سلام من مامان گلبرگ هستم من و داداشم اتلیه تخصصی کودک داریم و خوشحال می شیم لحظه های شیرین کودکان را در اتلیه ما ثبت کنید با دکور سال نو. اخه ما تا 15 فروردین ماه 30 درصد تخفیف میدیم و یه شاسی 13.18 هم هدیه به انتخاب خودتون و و از تمام عکس ها هم عکس جیبی هدیه میدیم راستی ادرس ما توی پاسداران هست اینم تلفن ما: 09122976466 09124482361 اتلیه شایان www.studioshayan.ir ادرس سایت فقط توی ادرس بار مرووگرتون سرچ میشه نه توی گوگل با تشکر