ارشیا ارشیا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

هدیه آسمونی

اولین سونوگرافی

1390/10/8 20:13
نویسنده : سوگل
1,141 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز پنج شنبه ۸ دی تو مرکز سونو گرافی غرب تهران وقت سونو گرافی دارم بابا جونت هم همراهمه نمیدونی دل تو دلم نبود تا بینمت بلاخره با کلی انتظار و صف طولانی نوبتمون شد قلبم خیلی تند میزد خیلی هیجان زده بودم تا خانم دکترگفت قلبت داره میزنه  تعداد ضربان قلب جنین ۱۱۵ تا در دقیقه . وای چه حالی شدم  چهره بابایی خیلی دیدنی بود با ذوق داشت منیتور رو نگاه میکرد خیلی خوشحال بود. برای اولین بار احساس کردم واقعا مادر شدم تا قبلش هنوز باورم نشده بود ولی امروز حس کردم که مادر شدم. حس جدیدی بود که حقیقتا قابل وصف نیست . عزیزم خیلی برام عزیزی خیلی زیاد دوستتتتتتتتتتتتتتت دارمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

باران
1 بهمن 90 10:23
هوراااااااااااااااااااااااااا وبلاگت مبارکــــــــــــــــه حالا سلام، سوگل جونم خوبی عزیزم؟ خدا همیشه نی نی گلوتون رو براتون سالم و صالح نگه داره...
نگین
1 بهمن 90 13:19
به به می بینم که باران باز هم اول شده و زودتر از همه وبلاگتو کشفیده.

عزیزم امیدوارم توی این وبلاگ فقط و فقط لحظات شاد باشه و پر باشه از خاطرات خوش با هم بودن و سه نفره شدن.

مامان شدنت مبارک باشه دوست خوبم. دوستتتتتتتتتت دارم یه عالمه.





يه دوست
3 بهمن 90 11:41
مبارك است
عسل
4 بهمن 90 20:02
سوگل جونمممممممممم مبارکککککککککککککککککککک
می گل
8 بهمن 90 12:33
تبریک تبریک هم برا نینی هم برا وبلاگ منو خواستی لینک کن!مامان امیرعلی


سلام می گل عزیز خوبی گلم مرسی عزیزم
لطف کردی عزیزم سر زدی
مرسییییییییییی خاله جون
من با اجازه ات لینکت رو اضافه میکنم
امیر علی رو ببوس
انیتا
4 اسفند 90 9:08
مبارکت باشه.....
خیلی حس خوبیه...دختر من 10 ماهشه و من عاشقشم ...میدونم الان چه حالی داری....وقتی بدنیا بیاد و بیاد تو زندگیت...خیلیییی بهتر هم میشه....نی نی میشه همه زندگیت....باز هم تبریک....


سلام دوست خوبم خدا دخملی گلت رو برات حفظ کنه ممنونم دوست عزیز ار اینکه به وبلاگ نی نی ام سر زدی
موفق و شاد باشی
بوسسسسسسسسس برا ی دخملی گلت