ارشیا ارشیا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

هدیه آسمونی

خرید سیسمونی

1391/4/2 18:36
نویسنده : سوگل
1,692 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامانی

لحظه ای که خیلی منتظرش بودم رسید مادر جون سیسمونی گل پسرمون رو که زحمت کشیدن تهیه کردن اوردن مادر جون دستت درد نکنه وسایلی که خریدی خیلی نازن وقتی بهشون نگاه میکنم دلم ضعف میره تخت و کمدی که قبلا سفارش دادیم هم اماده شد اسباب بازی ها و وسایل بهداشتی و خواب و ...........

کلی چیز خوشگل برات خریده همشون خیلی ناز  هستند دیروز با هم رفتیم و وسایل تزیینی هم برات خریدم دیگه سیسمونی ات تکمیل شده و لحظه قشنگ چیدن اتاقت رسیده نمیدونی با چه ذوقی اتاقت رو چیدیم به هر چی که نگاه میکردم تصور اینکه پسرم میخواد بااسباب بازی هاش بازی کنه تو تختش بخوابه لباس های خوشگلش رو بپوشه خیلی حس خوبی داشتم بلاخره چیدن  اتاق گل پسرم تمام شد

وای خدای من خیلی خشگل شده      ای جونممممممممممم چشمک

مادر جون یک جشن سیسمونی هم برات گرفت مهمون ها هم برات کادویی اورده بودن یک کیک خوشگل کالسکه ای برات سفارش دادیم همه خیلی خوششون امده بود پذیرایی هم عالی بود میوه و شیرینی و شربت و کیک و ............. کلی چیز خوشمزه و کلی هم رقصیدیم منم بعد مدتها دلم یک مهمونی میخواست  کلی بهمون خوش گذشت هوراااااااااااااااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نوشی
8 آبان 91 9:32
انشاالله همیشه جشن و شادی داشته باشین
شیدا
8 آبان 91 13:39
سوگل جونم خیلی خوشگل بودن
مبارکش باشه خانومی

میخواستم چندتا ار عکساتو ذخیره کنم ولی نمیشه


سلام شیدا جونم ممنونم که امدی سر زدی
امکان رایت کلیک وجود نداره هر عکسی که خواستی بگو برات بفرستم