ارشیا ارشیا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

هدیه آسمونی

حرف ها و حس جدید مادرانه تو سال نو

1391/1/15 20:22
نویسنده : سوگل
1,036 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسل مامان

شیرین مامان سال نوت مبارک .niniweblog.com

عید امسال با بودن تو رنگ و بویی خاصی برای مامانی و بابا جون داره .تو با وجودت زندگی من و بابایی رو کلی تغییر دادی بابایی که نمیدونی چه حالی داره همش قربون صدقه ات میره  و ازت حرف میزنه

niniweblog.com

مادر بزرگ ها و بابا بزرگ ها هم برای دیدن نوه شون لحظه شماری میکن

niniweblog.com

. منم از اینکه میبینم پسر کوچولوم تو دل مامانی داره تکون میخوره

niniweblog.com

حس قشنگی دارم این روزها تکون هات رو حس میکنم خیلی حس جالبی هستش تکون هات مثل ترکیدن حباب و پر زدن پروانه هستش بعضی وقتی هم مثل ماهی کوچولو تو دل مامان سر سره بازی میکنی صدای نبضش رو هم واضح تر حس میکنم .تو بهترین عیدی هستی

niniweblog.com

که خدا امسال به من و بابایی داده از خدا ممنونم به خاطره این عیدی . خیلی دوستتتتتت داریم  نفسمممممم

راستی امسال پسملی مامان هنوز نرسیده کلی عیدی گرفته مادر جون برات ماشین مسابقه گرفته هورااااااااااالبته من و دایی جون کلی با ماشینت بازی کردیم ههههههههههه یاد ایام کودکی بخیر  تازه کلی هم هدیه نقدی گرفتی از مادر جون و اقا جون و دایی جون. خاله ازاده جون

 هم برات یک عروسک خرسی خوشگل گرفته دست گلش درد نکنه خیلی نازه.مرسی خاله جون

این مدته خاله ازاده و عمو کیوان خیلی ما رو شرمنده کردن میان به مامانی سر میزن و کلی هم هر دفعه تو زحمت میافتن خاله ازاده برات کلی کتاب خوشگل و ناز گرفته از نمایشگاه کتاب که هر وقت دنیا امدی برات بخونم کتاب داستان و شعر و کتاب نقاشی خیلی نازن شعراش هم خیلی بانمکه این روزها هر وقت وقت میکنم برات کتاب میخونم برای من و بابایی هم خیلی جالب هستند

اینم عکس ماشین پسملی مامان که مادر جون براش گرفته

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عاطفه
23 خرداد 91 22:57
سلام عزيزم
اميدوارم عزيزت با سلامت تو بغلت بياد

من شما رو لينك كردم
خوشحال ميشم منو هم لينك كنيد
http://www.farnam91.niniweblog.com/
ممنون


سلام دوست عزیز چشم حتما خوشحال میشم خدا گل پسرت رو برات حفظ کنه