ارشیا ارشیا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

هدیه آسمونی

دفتر خاطرات بهانه قشنگ زندگیمون

1390/9/22 20:29
نویسنده : سوگل
882 بازدید
اشتراک گذاری

 

من و بابایی در ۲۷ بهمن ۸۲ اولین برگ دفتر زندگی مون رو ورق زدیم و به عقد هم در امدیم و زندگی مشترکمون  در روز ۲۰ خرداد ۸۶ شروع کردیم.

مامان تو روز ۲۰ اذر ۹۰ با کما ل ناباوری قشنگ ترین لحظه  زندگی اش رو تجربه کرد مامان اصلا باورش نمیشد تو دلش یک فرشته کوچولو داره .

مامانی صبح رفت ازمایش داد، تا اینکه فرداش جواب اماده شد وا ی خدای من اصلا باورم نمیشه بتا بزرگتر از ۱۰۰ و مثبته

سریع به بابا جونت اس ام اس دادم متنش این بود :

سلام بابا جونم من تو دل مامانی هستم ۸ ماه دیگه میام تو بغلت بابای خوبم خیلی دوستت دارم . مواظب مامان جونم باش . از طرف نینی کوچولو

بابا هم جواب داد :

وای خدای من ! هوراااااااااااااااااااااا!!   جدا!

بابایی این قدر شکه شد ه که وقتی زنگ زد همش میگفت جدی میگی واقعا باورمون نمیشد که مامان و بابا شدیم .

این بود که فصل جدیدی از زندگی  من و بابایی با وجود تو فرشته کوچولومون شروع شد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

عسل
4 بهمن 90 20:06
سوگل جونم
مبارکککککککککک
خیلی قشنگ نوشتی
اشک تو چشمام جمع شد
انشالله بارداری خوبی داشته باشی و نه ماه دیگه نی نی خوشگلت تو بغلتون باشه
بوسسسسسسسسسسسس


سلام عسل جونم خوبی ؟ مرسی عزیزم انشاالله به زودی قسمت تو دوست گلم بشه .
امین
مرد كوچك من
9 بهمن 90 11:38
سلام عزيزم ايشالا كه روزهاي خوبي رو در اين دوران تجربه كني و به زودي هديه آسموني تو تو آغوشت داشته باشي


سلام دوست خوبم مرسی از اینکه به وبلاگم سر زدی
ممنونم دوست عزیز
موفق و شاد باشی
فری
22 اسفند 90 14:34
سوگل عزیزم واقعا وبلاگ قشنگی درست کردی نمیدونی چقدر خوشحالم از اینکه دوست خوبم داره این لحظه های زیبا و باور نکردنی رو تجربه میکنه امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشید ......


سلام دوست خوبم خیلی لطف کردی به وبلاگ کوچولو مون سر زدی خوشحالم کردی . انشاالله به زودی وبلاگ نی نی گلت رو درست میکنی و خاطرات شیرینش رو توش ثبت میکنی . دوستتتتتتتتتت دارم .بوس خاله فری
فلورا
20 خرداد 91 15:57
سلام چه وب سایت قشنگی درست کردی
ادم ذوق میکنه
ایشالا گل پسرت زود به دمیا بیاد عکساشو بذاری


سلام دوست خوبم ممنونم از اینکه امدی مرسییییییی
انشالله برای نی نی گل شما