ارشیا ارشیا ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

هدیه آسمونی

سونوگرافی سلامت جنین و ازمایش غربالگری

1390/12/3 22:40
نویسنده : سوگل
9,367 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عسل مامان جوجو کوچولوی من چه طوره ؟

امروز 3 بهمن ساعت 12 سونوگرافی قصر وقت سونو گرافی دارم قراره با بابایی بریم دل تو دلم نیست دیشب نتونستم خوب بخوابم

niniweblog.com

قلبم تند تند میزنه خدایا یعنی فندق کوچولوی من حالش خوبه ؟ خیلی دوست دارم بدونم تو سالم و سلامت هستی لحظه ها و ثانیه ها به شوق دیدن تو برام خیلی سخت و دیر میگزره ای خدا کی ظهر میشه برم نی نی کوچولوم رو ببینم .

بلاخره زمان مقرر رسید و من و بابایی توی مرکز سونو گرافی منتظر بودیم تا نوبتمون بشه خوشبختانه سونوگرافی زیاد شلوغ نبود و هر کسی رو سر وقتش صدا میکردند و زیاد معطل نشدیم  وقتی خانوم منشی اسمم رو صدا کرد صدای قلبم رو واضح میشنیدم

niniweblog.com

بابایی دستم رو گرفته بود بد جوری هول کرده بودم به بابا جون میگفتم یعنی فندق کوچولومون سالمه باباهم همش داشت دلداری ام میداد و میگفت اره عزیزم حتما این قدر استرس نداشته باشه برای نی نی مون خوب نیست.

niniweblog.com

وقتی که وارد اتاق سونو شدم و دکتر دستگاه سونو رو شکمم گذاشت چند لحظه سکوت کرد فکر میکنم دکتر متوجه شده بود چه قدر هول کردم و استرس دارم زودی گفتم دکتر بچه مون سالمه گفت بله به به پسر گلتون هم که صحیح سالمه بچه ارومی هم هستش niniweblog.comبعد گفت اگر من چند لحظه مکث میکنم برای این هستش  که اندازه ها رو دقیق بگیرم و با دقت بیشتری بررسی کنم. بابایی تمام مدت داشت با دقت توی منیتور مخصوص والدین با ذوق نگاه میکرد

niniweblog.com

وقتی دکتر با کلمه پسر گلتون شروع کرد بابایی گفت چی اقای دکتر مگه بچه مون پسره !!!!!!!!!!!!!!   دکتر جواب داد بله اون چیزی که من دارم میبینم نی نی تون میگه من پسرم اینم ............

راستش رو بخواهی هم من و هم بابایی شوکه شده بودیم اصلا انتظار نداشتیم که جنسیت الان مشخص بشه در ضمن بابایی بهم گفته بود از دکتر اصلا نپرسم که جنسیت نی نی مون چیه اقای دکتر با اولین جمله اش ما رو غافل گیر کرد عزیز دلم  میدونم تو هر چی باشی چه دختر و چه پسر من و بابا عاشق تو هستیم  ودوستتتتتتتتتتت داریم توی این مدت این قدر مهرت تو دل من و بابایی نشسته که نمیدونی چه قدر دوستتتتتتتتتت داریم هر لحظه منتظر این هستیم که کی میرسه تو بغلت بگیریم بابایی هلاکته خیلی دوستتتتتتتت داره تمام زندگی و شب و روزمون شده به تو فکر کردن و به عشق تو نفس کشیدن قند عسل مامان عاشقتمممممممممم        niniweblog.com  

  اقای دکتر خیلی مهربون و خوش اخلاق بود ه با دقت و حوصله توضیح میداد وقتی داشت پاهای کوچولوتو نشون میداد انگشت پاتو تکون دادی وای خدای من چه حس قشنگی بود بابا که نمی دونی این حالی میکرد همش داشت لبخند میزد ذوق  کرده بود دستاتو گذاشته بودی کنار دو تا گوشات تا دکتر امد دستاتو نشون بده با دست راستت سرت رو خاروندی وای خیلی با نمک بود این قدر خندیدم که نگو بابا که داشت غش میکرد دکتر گفت به به پسرتون هم که صداش خوبه در حد گلپا باید باشه داره اذان هم میگه که ....

صدای قلبت رو هم برامون گذاشت چه قدر محکم میزد ولی با ارامش الاهی قربون فندق کوچولوی مامان برم دلم براش ضعف رفت بوسسسسسسسسس

خدا رو شکر مهمتر از هر چیزی این بود که نی نی نازمون سالم و سلامت بود خدایااااااااااااااا شکرت به خاطره هدیه اسمونی که بهممون دادی ممنونم . 

niniweblog.com

  

بلاخره این روز پر از استرس هم تمام شد و من و بابایی صاحب یک گل پسر شدیم تا از سونو امدیم بیرون بابایی زودی بهم گفت اصلا خودت رو ناراحت نکنی چند سال دیگه برای پسرمون  یک ابجی میاریم  منم بهش گفتم همسر جونم مثل اینکه بهت خوش گذشته بزار حالا این یک دونه به دنیا بیاد بعد به فکر دومی باشیم . بابا شدن بهش مزه کرده داره برای دومی هم از الان نقشه میکشه ههههههههههه

niniweblog.com

بابات از اینکه پسر دار شده بود خیلی خوشحال بود

niniweblog.com

البته میدونم اگر تو دخملی هم بودی همین قدر خوشحال میشد راستی  عسل مامان یک چیزی در گوشت بگم بابایی شب قبل رفته بود فرحزاد یک جف پاپوش زمستونی  صورتی گرفته بود برات با جوراب دخترونه هههههههههههه  اخه ما فکر میکردیم شاید تو دخملی باشه هههههههههههه

البته دیگه باید بزارم کنار برای ابجی ات

niniweblog.com

. مرد کوچک من

 

گل پسر ما توی هفته 13 و 4 روز هستش با وزن 93 گرم و تعداد ضربان بین 140 تا 150 تا در دقیقه

هورااااااااااااااااااااا

مامانی برای 6 بهمن ازمایشگاه هیوا ازمایش کل و غربالگری داره صبح زود با بابا جون رفتیم میرداماد برای ازمایش .

جواب ازمایش بعد یک هفته اماده شد وقتی دکترت جواب ازمایش رو دید خیلی راضی بود گفت عالیه پسرتون صحیح و سالمه  خدایا شکرت

ازمایش مامانی هم شکر خدا همه چیز نرمال بود . بلاخره نگرانی من از بابت سلامت تو فرشته اسمونی تمام شد و من و بابایی از اینکه گل پسرمون صحیح و سالمه خیلی خوشحال بودیم .

niniweblog.com

خدا جونم به خاطره این فرشته کوچولویی که بهم دادی ممنونم

 

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان یه نی نی
5 اردیبهشت 91 10:52
سلام میخواستم بدونم شما کدوم سونوگرافی رفتین که اینقدر با حوصله و دقیق بوده
سونوگرافی قصر ؟ اگه میشه ادرسشو بگید ممنون
راستی انشالله که گل پسرتون صحیح و سلامت به دنیا بیاد و یه روزی بشه عصای دست پدر و مادرش


سلام دوست عزیز خوش امدی
ممنونم مرسییییییییی اره سونوگرافی قصر رفتم من که خیلی راضی بودم هم خوش اخلاق و هم دقیق بودش . من هفته 23 رفتم برای سونو سه بعدی اونم عالی بود تازه عکس هم بهم داد خیلی واضح و ناز بود .ادرسش هم اینه
خ شریعتی روبروی خ معلم نبش اندیشه5 شرقی پ 2
تلفن 88418511
88414511
حتما قبلش وقت بگیر البته به موقع هم راه میاندازه
موفق باشی دوست عزیز
مامان یه نی نی
9 اردیبهشت 91 16:03
ممنون از اینکه جواب دادی
من الان تو هفتهی 11 هستم
هفته ی 13 باید برم سونو واسه غربالگری
خیلی دوست دارم جنسیت این فسقلی رو زودتر بفهمم فقط به خاطر اینکه دیگه بتونم اسمشو صدا کنم و بهش نگم فسقلی
وقتی غربالگری رو تو گوگل سرچ کردم به اینجا لینک خوردم کل متن رو خوندم حین خوندن چند بار اشک تو چشمم جمع شد دوست عزیزم قلم قشنگی داری بهت تبریک میگم

انشالله خودت و پسرت سلامت باشین
مینا


سلام دوست گلم خوبی نی نی گلت چه طوره ؟ البته الان دیگه فکر میکنم رفته باشی سونو و جنسیت نی نی گلت مشخص شده باشه من مدتی به نت دسترسی نداشتم در حال اسباب کشی بودم شرمنده اگر دیر جواب دادم انشالله که نی نی گلت چه دختر و چه پسر صحیح و سالم باشه امین
لطف داری دوست گلم شاد و سلامت باشی حتما بیا از خودت و نی نی گلت بهم خبر بده منتظر شنیدن خبر های خوشت هستم .
مینا
11 اردیبهشت 91 8:32
دیروز به شماره ای که بهم دادی تماس گرفتم واسه ده روز دیگه وقت بگیرم گفتن از حالا زوده دو روز قبل تماس بگیرید اسم دکتر رو پرسیدم گفت دکتر دریاداری یا دارایی یا یه اسمی شبیه اینا اسم دکتری که سونوی شمارو انجام داد چی بود ؟
بازم ممنون


سلام دوست عزیزم خوبی ؟ نی نی گلت چه طوره ؟
اسم دکترم شاهین دریارام هستش خیلی دکتر خوبی هستش من که ارش راضی هستم واقعا توی کارش دقیق هستش . راستی برای سونو سه بعدی هم من همون جا رفتم خیلی عالی بود عکس پسرم رو به زودی در اولین فرصت توی وبلاگش میزارم . امیدوارم تو هم راضی باشی . راستی بیا بهم خبر بده بلاخره مادر شوهر شوهر شدی یا مادر زن
بوسسسسسس برای نی نی گلت
مینا
7 خرداد 91 9:05
سلام عزیزم
چند باری اومدم اینجا سر زدم دیدم خبری نیست چون مطمئن نبودم که اسم دکتر درست هست یا نه به اجبار جای دیگه ای رفتم (سونوی شاکری بیمارستان پاستور نو ) تو هفته ی 12 تا پروب رو روی دلم گذاشت گفت نی نی دختــــــــــــــــره
حالا یکی دو هفته ی دیگه واسه غربالگری سری دوم باید برم
دوست عزیزم انشالله که زایمان راحتی داشته باشی برات دعا میکنم که خودت و نی نی ات سلامت باشید


سبلام دوست عزیز هوراااااااااااااا
به سلامتی مبارکه خانومی
من این مدته اسباب کشی داشتم توی خونه جدید هم به نت دسترسی نداشتم.سونو شاکری هم خیلی خوبه .
موفق باشی عزیزم