ارشیا ارشیا ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

هدیه آسمونی

کیک پوشکی

1391/9/21 19:28
نویسنده : سوگل
2,651 بازدید
اشتراک گذاری

یادش بخیر چه  روزهایی بود روزی که با کمک مادر جون کیک پوشکی برای تزیین سیسمونی ات درست کردیم مدت ها تو نت دنبال عکس تزیین کیک پوشکی میگشتم عکس سیسمونی های مختلف رو میدیدم چه کیفی داشت با ذوق منتظر چیدن اتاق گل پسرم بودم چه زود گذشتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت .چه قدر مادر جون تو خرازی ها دنبال پروانه ابی فیروزای گذشت که با رنگ وسایلت ست بشه کفشدوزک ها رو هم از گل فروشی خریدیم البته بابا جون یک دسته گل خوشگل هم برامون گرفته بود مرسی بابا جون.

دست مادر جون درد نکنه که خیلی برای تزیین اتاقت کمک کردشششششششششش بوسسسسسسسس مادر بزرگ جون ارشیا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

باران
29 آذر 91 9:07
سلام عزیزم، خوبی؟ این آقا ارشیای گل ما چطوره؟ الهی خاله فداش

تمام وسایل اطاق، خوشگل و با سلیقه انتخاب شدن، دستتون درد نکنه که اینقد به فکر این گل پسرید، هزار تا از طرف من ببوسش
راستی این پشه بند تختش رو از کجا گرفتین، من برا تخت اطاق خودش هنوز پشه بند نگرفتم، و اینکه کامل تختش رو می پوشونه، من نازنین رو هنوز تو تخت کنار مادرش پیش خودمون میخوابونم، اما تابستون دیگه لازمه جداش کنیم......... هزار تا بوووووووووووووووووووووس.


سسسسسسسسلام خاله باران خوبی عزیزم دلم خیلی برات تنگ ده بود دخملی نازت چه طوره دلم بد جوری هوات رو کرده خیلی کم پیدا شدی سری به ما نمیزنی .
مرسی گلم چشمات قشنگ میبینه. توی رو از یافت اباد بازار مبل ایران فروشگاه مادر لند گرفتم طبقه اخر هستش اتفاقا برای دخملی ها خیلی تنوع رنگ داره تا پایین تخت هم میاد خیلی بلنده .
نگین
8 دی 91 1:45
سلام سوگلی

چقدر باسلیقه و خوشگل. چه اتاق قشنگی. واقعا که دستت درد نکنه. همه چیز خیلی قشنگ بود. امیدوارم گل پسرت به شادی و سلامتی ازشون استفاده کنه.


سلام نگین جونم خوبی عزیزم بردیا گلمون چه طوره مرسی خانومی خوشحال شدم امدی سر زدی مرسیییییییییییی
دلم خیلی برات تنگ شده . بوسسسسسسسس
مامان ترانه
17 دی 91 15:04
دستت درد نکنه دوستم چه با سلیقه ...سنگ تموم گذاشتی ....
8 ماهگی ترانه جونی تموم شد خوشحال میشم بیایی پیشمون


سلام دوست خوبم خوبید ؟ به سلامتی مبارکه سلامت باشه دخملی نازت رو ببوس