ارشیا ارشیا ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

هدیه آسمونی

ارشیا به زودی سه ماهش تمام میشه

1391/8/7 1:23
نویسنده : سوگل
1,648 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسل مامانی امروز ها خیلی شیطون بلا شده از خودش صدا در میاره اولین صدایی که یاد گرفته بگه قیقین هستش تازگی ها تشک بازی اش رو دوست داره برای چند دقیقه هم شده با عروسک هاش سرگرم میشه مخصوصا اینه نظرش رو جلب میکنه برای تصویر تو اینه دست و پا میاندازه بهش قیقین میکنه میخنده

اینم عکس اقا ارشیا وقتی داره تو تشکش بازی میکنه

اینم وقتی که سعی میکنی با لبات بگی بووووووووووووووووووووووو

شیرینم بی نهایت دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

عمه النا جون
11 آبان 91 22:09
سلام خیلی خوشمله...
صبا مامان هومان
11 آبان 91 23:32
سلام عزیز دلم ماشالا گل پسرت خیلی نازه ها تپلی مپلی خیلی نمکدونو جیگره
عزیز دلم قابلی نداره من از همین نی نی سایت خریدم از مامان لوبیا از دقیقا مثل همین قرمزشو دارم 3 تا 6 ماهه پیش مامان لوبیاست البته فکر نکنم به پسرت بخوره من گذاشتم برام بفروشه نوئه نوئه اصلا استفاده نکردم شمال اون موقع که اندازش بود خیلی سرد بود نشد بپوشونم بهش خواستی میتونی خبرم کنی مارکشم جیمبوریه





سلام صبا عزیز خوبی ؟ ممنونم که امدی سر زدی مرسی گلم چشمات قشنگ میبینه عزیزم لطف داری
ممنونم که پاسخ دادی خدا پسملی رو برات حفظ کنه از طرف من ببوسش
اگر رنگ ابی اش بود حتما ازت میخریدم
مهتاب
13 آبان 91 12:35
سلام خانوم پسر خیلی خوشمزه ای داری انشالا در کنار هم روزهای خوبی داشته باشین .برای ما هم دعا کن 3ساله منتظریم.


سلام مهتاب عزیز ممنونم خدا کریمه چشمممممم حتما دعا میکنم
ممنونم که امدی سر زدی مرسی
فری
14 آبان 91 13:11
الهی سوگل جونم ارشیا جون خاله خیلی ناز شده دوستون دارم دلم براتون تنگ شده عسکای خوشکلش خیلی نازن


مرسی خاله فری ما هم دوستتتتتتتتت داریم
مامان نوشی
15 آبان 91 12:53
واییییییییییییییییییییی چه پسملیییییییییییییییییی قربونت برم کوچولوی ناززززززززززز خیلی پسریت نازه خدا حفظش کنه
خاله ساره
16 آبان 91 8:08
سلام عرشیای خاله ماشاله چقد نازو بزرگ شدیییی
خدا همیشه برای مامان و بابای سالمو سلامت نگهت داره عزیزمممممم
قدر مامانیتو بدون که خیلی مهربونهههههههه و من عاشقشممممم


سلام خاله جونم مرسی عزیزم انشالله عکس نی نی تو رو ببینیم
بوسسسسس برای نی نی کوچولو
مامان آرش
16 آبان 91 14:26
واییییییییییییییییییییییییییییییییی خوردنی شده لپهاش جون میده واسه گاز گرفتن حیف که دستم بهش نمیرسه
باران
17 آبان 91 11:00
سلام سوگلم، کلی نوشتم همش پرید
ووووووووووووووووووووووی، هزار ماشاالله به این آقا ارشیای گل، عزیزم هزار ماشاالله جیگریه، جووووووووووووووووونم، الهی خاله فداش، بووووووووووووووووووووووووووووووس، خیلی دوست داشتنیه سوگل، براش اسفند دود کن
خدایا بخاطر همه نعمتهایی که به ما دادی شکرت، مخصوصاً این جوجه های نود و یکیمون، بوووووووووووووووووووووووووووووس


سلام خاله جون خوبی عزیزم دلم برات یک ریزه شده عروس گل ما چه طوره؟
دخملی نازت خوبه ممنونم گلم لطف داری چشمات قشنگ میبینه خدا دخملی گلت رو برات حفظ کنه ببوسشششششش
دوستتتتتتتت دارم
سارا(نی نی سایتی)
17 آبان 91 19:32
سلام عزیزم خوبی ؟ سلامتی ؟ گل پسرت رو که دیدم خیلی خوشحال شدم . ماشااله . انشااله که سالیان سال زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه . حسابی ببوسش از طرف من .
مامان نازنین
24 آبان 91 17:20
ای جوووووونم ماشالا به گل پسر خوشگلت
روز به روز خوردنیتر میشه


ممنونم دوست عزیز چشمات قشنگ میبینه
مرسی
شیدا
4 آذر 91 13:07
سلام سوگلی
الهی فداش شم
چقدر نازه این شاه پسرت
خدا برات حفظش کنه و دامادش کنی عزیزم
حسابی از این روزاش استفاده کن و ماچش کن که بزرگ شد حسرت این روزاشو نخوری
بوش واسه جفتتوت


مرسی خاله شیدا جونم چشمات قشنگ میبینه انشالله عکس نی نی شما رو ببینیم
امین
رها
8 آذر 91 23:55
عرشیای قلمبه میام اون لپاتو میچلونمااااااااااااااا


سلام رها عزیز ممنونم امدی بهمون سر زدی مرسیییییییییی
بوسسسسسسس برای خاله رها
عسل
11 آذر 91 11:40
هزار ماشالله به این ارشیای ناز.می بوسمشششششششش.