ارشیا ارشیا ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

هدیه آسمونی

اخرین سونوگرافی در ماه هشتم و تعیین تاریخ زایمان

1391/5/20 18:44
نویسنده : سوگل
22,639 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماهت پسر مامانی

امروز میخوام برای اخرین بار برم سونو تا روی ماهت رو قبل از به دنیا امدنت برای اخرین بار ببینم دل تودلم نیست تا برم و شیطنت هات رو ببینم بالاخره لحظه وصال رسید و مامان صدای قلب نازت رو بازم با ذوق گوش کرد پسرم ماشالله بزرگتر شده بود و الان صورتت واضح تر به نظر میرسید تا دکتر صورتت رو میخواست بهم نشون بده گفت ماشالله چه پسر لپ لپی داره از رشدت خیلی راضی بود و گفت که هنوز نچرخیدی و باید سزارین بشم استرس شدیدی گرفتم خیلی از عمل میترسم راهی مطب دکتر شدم ازت نوار قلب گرفت و بررسی حرکات جنین انجام شد بالاخره تاریخ زایمان 14 مرداد تعیین شد ولی گفت بهتره زودتر منتظر باشم و امادگی داشته باشم ممکنه زودتر به دنیا بیایی . تاریخ زایمانم به دلیل درد ها  و دیابت بارداری که مامانی داره و اینکه سلامت تو به خطر نیوفته 11 مرداد تعیین شد امروز دوباره ساک بیمارستان و تمام وسایل مورد نیاز  رو دوباره چک کردم شماره معکوس برای ماه اخر و امدنت شروع شده.

اخه مامانی این روزها درد داره انقباضات رحمی ام شروع شده گاهی این قدر دردم میگره که هول میکنم هی میگم نکنه پسرم داره به دنیا میاد ولی بازم اروم و ساکت میشی و درد ها کمتر میشه این روزها شب ها خوابم نمیگیره از کمر درد نمیدونم کدوم طرف بخوابم هر وقت بابایی از خواب بلند میشه میبینه من بیدارم همش حالم رو میپرسه و اینکه چرا نخوابیدم تازه دم صبح خوابم میبره مادر شدم سختی های خاص خودش رو هم داره این شب ها و روزها رو به امید دیدن روی ماهت میگزرونم

عزیز دلم خیلی دوستتتتتتتتتتت دارم وقتی روی شکمم دست میزارم ولی خسته ام با لگد هات جوابم رو میدی برات شعر میخونم لالایی میگم تا اروم بشی بخوابی دوستتتتتتتتتتتتت دارم من و بابایی بی صبرانه منتظر امدنت هستیم

 

34 هفته هستی اینم عکس پسرم هورااااااااااااااااااااااااا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)