ارشیا ارشیا ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

هدیه آسمونی

عکس سیسمونی

1391/4/15 0:22
نویسنده : سوگل
15,950 بازدید
اشتراک گذاری

امروز میخوام بعد کلی تاخیر عکس سیسمونی و اتاق گل پسرم رو بزارم

 کمد لباس های قند عسلم

 

 

کفش و کتونی و جوراب های گلم

کالسکه و کرییر و روروئک و ساک حمل لباس

تخت خواب

نمای داخلی داخل تخت نوزاد

سرویس روتختی ٧ تیکه بالش کوسن ملافه روتختی ضربه گیر دور تخت

 اویز موزیکال

گهواره موزیکال

لباس خونگی

پیش بندها کلاه جوراب دستکش جوراب شلواری

ملافه و پارچه خشک کن نوزاد و تشک تعویض

 

وان حمام حوله لیف و عروسک های بازی

وسایل حمام و لوازم بهداشتی و پوشک و........

مسواک شیشه شور  داروخوری سر پستونک سر شیشه پیمانه دارو خوری و پستونک و ......

لیوان اب میوه خوری بد سینه پنبه بهداشتی پیش بند یک بار مصرف و شیر دوش دستی

سرویس خواب دم دستی

پتو تابستانی

شیر دوش برقی

دستگاه استلیر

غلت گیر

قنداق فرنگی

تشک تعویض

مینی واشر تمام اتوماتیک

ظروف غذا خوری

 

فوم بازی

فرش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

همتا
8 آبان 91 8:49
واي ماشششالا چه قدر زياده همه چي هميشه پر روزي باشه پسرت چه قد لباسسسس...ايشالا لباساي داماديشو بچيني
مامان نوشی
8 آبان 91 9:33
ای جونمممممممممممممممم چه سیسمونی خوشگلی . آفرین به این مامان و مادر جون با سلیقهههههههههه
سمیرا
8 آبان 91 18:50
ای جونم مبارک باشه چقدر خوشگل بودن مامان با سلیقههههههههههههههههههههههههه
پریا
30 اردیبهشت 92 21:42
سلام چه سیسمونی قشنگی مبارکش باشه .. ما یه کلوب خیریه داریم خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید راستی من دارم برای دو تا خانواده نیازمند سیسمونی تهیه می کنم و دنبال لوازم دسته دوم ولی سالم هستم اگر چیزی خواستی بفروشی از طریق ایمیل به من خبر بده ...میشه بپرسم گهواره رو چند و از کجا خریدی ؟ ممنون از شما ..

http://www.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=19528


سلام دوست عزیز
ممنونم که سر زدید من گهواره رو خیابان بهار گرفتم البته پارسال 360 تومن دادم
موفق باشید
سوگل
31 اردیبهشت 92 0:17
سلام عزیزم.
دستتون درد نکنه واقعا عالی بود. لطف میکنی قیمت و مارک گهواره موزیکال و ست کالسکه و همینطور سرویس چوبی ارشیا جان رو بگی. ممنونت میشم


سلام عزیزم خوش امدی
ست تخت چوبی مارک مادر لند 2500
گهواره مامالایو 360
ست کالسکه 1400
الیته من اردیبهشت 91 خرید کردم الان حتما قیمت ها خیلی فرق کرده
وحیده
17 آذر 92 1:17
انشاا...پسرت همیشه سلامت باشه.عزیزم مینی واشت مارک چیه؟راضی هستی ازش؟از کجا و چند خریدی؟ سلام دوست عزیز ممنونم مارک پاکشوما از خیابان بهار گرفتم 460 تومن البته پارسال الان حتما قیمت فر ق کرده راضی هم هستم چون فقط مارک پاکشوما تمام اتوماتیک داره.
وحیده
19 آذر 92 1:23
عزیزم ممنونم وقت گذاشتی و جوابمو دادی. خواهش میکنم موفق و شاد باشی